Home / Written Updates / ISHQ FOREVER TWINJ episode 29

ISHQ FOREVER TWINJ episode 29

Hellloooooooooooooooo guys how R U ??see I am back but I know today I am late u told u na..that my internet connection can be cut off anytime due to rain n that happened urggg …
Sooo sorry to all ff writers on whose ff I didn’t commented …..I’ll surely read n comment on them ….
So thank to all the members n silent readers too who R commenting n giving me support love u all guys ????
So why usha smile went away listening to mahi name will be revealed later …..
So much mysteries r still left to revealed that will be revealed when twinj will went back to India till them enjoy their cute scenes …
Now no more bak bak
????????????????
Recap : ushar meeting kunj n twinkle n kunj emotional scenes
.
The episode starts with twinj sleeping in hugging position…..when sun rays falls on kunj n he wakes up n looks at twinkke who was sleeping peacefully…..
He smiles looking at her sajna ve plays ….
Kunj holds twinkle hand n sees that she had full fever n worries ….
K : omg twinkle has fever ….. I Should call doctor ..he gets up from there n walks towards door when Twi wakes up with a jerk n started shivering n blabbering kunj don’t leave me plz
.
Kunj runs towards twinkle n ask her to look in his eyes he holds her face n ask her to calm …
K : twinkle calm calm see I am here only no one will separate me from u see twinkle
While twinkle hugs him tightly n says I love u kunj I love u soo much I can’t leave without u kunj …..
Kunj looks at twinkle n wipes her tears n says twinkle I love u too n I’ll never leave u he kisses her on forehead n says see twinkle u have fever n I am going to call doctor that’s it ….while twinkle was not ready to leave him for once ….when kunj heard a knock on the door twinkke gets scared thinking that its ushar but kunj assured her that he will never leave her saying this he goes to open the door n saw mehbeer standing there …..
K : ohh meher Abeer u two ….
A : what happen kunj is everything fine ??
M : ha kunj where is twinke …
K : she is in room he tells them the whole story what happened last night
(Mehbeer knows everything about twinj chilhood)
Meher rushes to twinkke room while Abeer calls doctor …..
T : meher u
M : twinkle what happen n hugs her ….
After sometime doctor comes n cgecks twinkle m says …”no need to worry she has taken so much stress that’s y she got fever take care of her then she’ll be fine …
K : thank u doctor ….
D : it’s completely fine Mr sarna ….
K : meher twinkke u two talk I’ll just come
T : okay kunj ….
M : go kunj I’ll take care of twinkle ….
Kunj nods n left while twinkle n meher smiles …
M : wow twinkle kunj is very cute nah ?
T : yeah he is very cute …
M : yeah the way he take care of u I must say u r very lucky to have him in your life twinkle

They both continue talking n praising kunj while two pairs of eyes were watching them from the door n getting jealous ….n that was none other than Abeer ???
A : huh kunj kunj no one is talking about me ..
T : haww Abeer I am here to talk about u …
M : but kunj is better nah twinkke …
A : huh meher …
M : haww someone is getting jealous…
A : huh I am not meher …Well u r forgetting something Mrs Abeer malhotra…
M : what Abeer ???
T : yes what Abeer ??
A : we have flight in two hours madam …
M: omg I completely forgot …
T : u r going meher she gets sad
M : don’t worry twinkle give ur exams n come back to India ….okay twinkle
Twi nods n hug meher when kunj comes there with Twi medicines n tea for mehbeer …
.
M : oye kunj we r not guest we r family right my to be jiju n winks at him
K : yep meher bht u two came fir first time …
A : no need to be formal bro come let’s sit together …
They all say on twinkle bed n have a lil convo when mehbeer says that they need to left now ..
T : UMm meher u r going …
M : yeah twinkke bye take care n whispers I know kunj will take care of u ….twinkke smiles n blushes …
Abeer hugs kunj n they left from there …..

Kunj looks at twinkle n says I’ll be back in few minutes…..
Aftersome time kunj came with soup n ask twinkle to drink ….
T : kunj u know what I love u soo much
K : I love u too my jaan but no buttering finish this soup first ….
T : UMm nope u have to feed me …
K : twinkle ….
T : kunj …..
K : I can’t win over u siyappa queen…
Twinkle smiles while kunj makes her drink soup n then gave her medicines ….
K : chalo take care I am going to meet ma n papa ok …
T : okay kunj ….
Twinkke sleeps n kunj went to meet ushar …
Few days passed twinkke becomes fine n they went to college ….

At college ….
Twinj comes there n meets their gang n they all went to their class ….
Lectures comes there n again they say
All : goooooooddd morrrrrning…
L : huh u know idiots I am so happy today …
K : y sir is ur wife left home …. he smiles while Twi hits him with her shoulder
L : hah nope kunj my reason for good mood is that ur exams date have came after dat I don’t have to see all of u he laughs ….
K : sooo mean sir …..
L : well I am so happy that I don’t have to see this worst batch after 1 week….(u know shreya even In our class also we r popular as worst
batch ?)
L : so students all of the best for ur exams do best n pass or I have to see u all again huh
He left from there saying this n twinj with others comes outside ….
T : so 1 week left we need to prepare …
K : but who will help me ..
T : I am here nah kunj we will study together
Twinj smiles at eo n screen freezes
???????????????

So guys how was the epi ???
Do comment share ur views …
So u want to see twinj college life scenes or direct mysteries do comment that also
Ba byeee ???
Do read keep commenting n stay tuned
Lots of love …
SAMEERA????

The post ISHQ FOREVER TWINJ episode 29 appeared first on Telly Updates.

Source link

Incoming search terms:

  • twinj ss my revenge mede me meet my true love episode 8

About Desi TV Episode

Check Also

Childhood love come into real (abiya)ff-30

Hi guys this is sowji..thank u for your love…thank u for your comment. I commented …

Leave a Reply